translation

dinsdag 4 april 2017

En nog wat bloemetjes!!

Ook ik ben bezig geweest met de distress oxide nieuwe inkten, maar daar ik niet zoveel van vlekken hou heb ik de inkt gewoon gebruikt zoals ik de distress inkten gebruik, als jullie er meer van willen weten ga dan maar gauw een kijkje nemen naar de blog van " Hobby compleet de duif"
daar kan je exact vinden hoe ik de onderstaande kaarten gemaakt heb,  ik hoop dat ik jullie hiermee kan inspireren!





Heel veel stempelplezier en geniet van al jullie nieuwe spullen zou ik zeggen!!

Groetjes
Maria

16 opmerkingen:

  1. Beautiful cards Maria, I'm loving the bright summery colours you've used. Looks like you've bought a lot of lovely stash in you post from below.

    Sue xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ze zijn supermooi, heerlijk zonnig en prachtig gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Tolle Karten mit den neuen Jofy-Stempeln...
    Da könnte ich ja wieder schwach werden :-)

    Sophie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel mooi, prachtig ingekleurd ook!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. They are very beautiful Maria,like all your cards.
    Greetings
    Felicie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oh wow, die beiden Karten sind wunderschön. Tolle Hintergründe und Motive.
    LG Carola

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtige kaarten Maria, en idd je kunt er ook heel mooi sponzen met 'oxide', lekker intens!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Przchtig Maria! Heel intens die kleuren, past heel goed bij deze stempels.
    grtjs,
    Yvette

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Beautiful designs Maria with gorgeous bright colours xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Oh, dat zijn weer prachtige en kleurige kaarten Maria, super ! Tof, dat ik je in Nijkerk ontmoet heb ! Groetjes, Enny

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Mooi die achtergronden ze passen bij de bloemen en laten die echt van de kaart "springen"! Groetjes, Gerrina

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hi Maria, I'm sorry that I missed so many posts, all of your designs are gorgeous, and with beautiful colours. I've been scrolling through your blog to see the many that I've missed (lots!). Looks like you had a great time at the Event with lots of shopping :) I will message you soon. Hugs, Shirleyxx

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hoi hoi Maria,
    wat een schitterende zonnige bloemen heb je gemaakt!
    Liefs van Martha

    BeantwoordenVerwijderen