translation

zondag 9 april 2017

De scribble stiften en stempels van Dina Wakley!

Wat een heerlijk product weer om te aquarellen of liever om een aquarel effect te krijgen,  ja ik heb het hier over de "scribble stiften" van Dina Wakley ,  ik wou het gelijk eens uitproberen en maakte twee kaarten waar ik deze gebruikte!  en willen jullie der meer van te weten komen ga dan gauw naar de blog van " Hobby Compleet de duif  "




Deze stiften zijn in feite verfstiften en je kan ze op vele manieren gebruiken ofwel kleur je in zoals met een potlood, ofwel kleur je de zijlijnen en ga er met een nat penseel  over ofwel neem je rechtstreeks kleur al  door met een nat penseel over de stift te gaan ofwel  maak je, je stempel nat en ga rechtstreeks met je scribble stift over de stempel en drukt je hem zo af, weer een hebbeding waar we heel lang van kunnen genieten!!

Hopelijk vinden jullie dit weer leuk!!

Groetjes
Maria

13 opmerkingen:

  1. Ze geven zeker een mooi effect, ik ken ze niet, maar denk dat ik met Zigs een dergelijk effect ook zou kunnen bereiken. Erg mooie creaties, Maria!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Two beautiful cards Maria, great colouring too.

    Sue xx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Weer 2 hele mooie! Heb die sticks nog niet geprobeerd, maar gezien de totale hoeveelheid “spul” dat ik heb, zal dat nog lang duren 🙂 Fijn weekend verder!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige kaarten met deze stempels

    BeantwoordenVerwijderen
  5. These are so pretty. Great backgrounds and the image is lovely too. Very pensive.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. These are AMAZING Maria - I so love Frida and your design and use of this amazing Dina Wakley stamp is UNIQUE!
    Hope so to see more with Frida soon here on your inspiring blog!
    Happy new week my friend!
    oxo Susi

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooi zeg ! Ik heb deze set ook. Ik moet er ook maar eens wat mee doen !
    Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. They are beautiful cards and lovely colours. I have these stamps as well.
    Yvonne xx

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Supermooie kaarten Maria, prachtig ingekleurd ! Die stiften zijn weer iets heel speciaals ! Groetjes, Enny

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi hoi Naria,
    dit ziet er ook al weer zo mooi uit,
    die stiften gelijken wel op de water vermengbare krijtjes van NEOCOLOR 2, tenminste wat ik op youtube zag...
    Het effect is prachtig!
    Liefs van Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Mooie kaarten. Ik vind dat aquarel achtige erg mooi. Groetjes Janny

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Love your delicate tinting of those charming stamps - great cards!
    Alison x

    BeantwoordenVerwijderen